Náš blog se připravuje, některé rubriky se nemusí zobrazovat správně. Pro zhlédnutí fotek přejdi raději na náš

Úterý 20.2.2018

Po včerejším zážitku jsme se pořádně prospali a už nám bylo dobře. Rozhodli jsme se tedy dohnat skoro vše, co jsme včera zameškali. Vydali jsme se prozkoumat další krásy Karlových Varů. Prošli jsme kolem kostela sv. Lukáše a dorazili k pravoslavnému chrámu sv. Petra a Pavla. Je to vyloženě ruský chrám. Má zlaté věžičky a modrobílé ozdobené stěny. Je úchvatný. Škoda jen, že leží mezi vilami, a ne někde uprostřed náměstí, abychom si ho mohli prohlédnout ze všech stran. Přijde mi, že uvnitř už není tak velkolepý jako katolické kostely.
Dále jsme se vydali na vyhlídku Jelení skok. Cesta tam vedla zasněženým lesem a byla to příjemná procházka. Nejprve jsme byli na vyhlídce Petra Velikého, pak jsme se fotili u altánku, a nakonec u sochy kamzíka. Bylo sice zataženo, ale přesto jsme na město krásně viděli. Dále naše kroky směřovaly na vedlejší kopec k rozhledně Dianě. Můžete jet nahoru i lanovkou zubatkou, ale my se rozhodli pro pěší variantu. Cestou nahoru nám dělal společnost zaběhnutý pes. Následovali jsme ho, ale došlo nám, že nás nevede po hlavní trase. Šli jsme prudce do kopce, překračovali popadané stromy a zabořovali nohy do sněhu. Cesta nikde, šli jsme lesem. Výhled na rozhlednu nás ujišťoval, že se blížíme k cíli. Podlezli jsme zábradlí a ocitli se u rozhledny. Náš průvodce se s námi ani nerozloučil a bez štěknutí zmizel.
Nahoru na rozhlednu jsme vyjeli výtahem. Výhled byl krásný. Potom jsme potkali paví pár na dětském hřišti. Volně si tam pochodovali a předváděli své krásné peří. Zaplatili jsme vstupné 80 Kč do Motýlího domu a prohlédli si nejbarevnější exotické druhy motýlů. Také jsme se o nich dozvěděli pár zajímavostí, například, že se dožívají jen několika týdnů. Motýli byli vážně krásní. Tak velcí a barevní! Je to super výlet pro rodiny s dětmi.
Dolů od Diany už jsme šli po označené trase. Večer jsme zašli na večeři do italské restaurace Mamma Mia. Je to spíše takové bistro, ale jídlo tam mají velmi dobré. Dala jsem si tam zeleninový salát s balkánským sýrem a k tomu pizza chléb. Doporučuji! Také ceny jsou zde vlídné. Dnešní den jsme zakončili v kině Čas.
Další den už jsme jeli zpět do Plzně. Mrzí nás, že jsme nestihli naplánovaný výlet na hrad Loket, ale aspoň máme na co se těšit. Pobyt rychle utekl, ale určitě se do Karlových Varů zase někdy podíváme. 😊 Rozhodně stojí za návštěvu.