Náš blog se připravuje, některé rubriky se nemusí zobrazovat správně. Pro zhlédnutí fotek přejdi raději na náš

V sobotu 15.7.2017 po půl 10 ráno jsem s babičkou a 2 známými vyjela do Itálie. Jely jsme přes Německo kolem Mnichova, dál do Rakouska směrem na Innsbruck a přes Brennen do Itálie. Cestou jsme udělaly několik občerstvovacích zastávek. V Itálii jsme mířily k Lago di Garda do městečka Toscolano Maderne. Ubytovaly jsme se v útulném hotýlku Vienna, kde nás přivítali milí majitelé. V našem pokoji jsme měly manželskou postel a pidikoupelnu podobnou té, která byla v kajutě trajektu směrem do Skotska. Najedly jsme se našich zásob a šly spát. Cesta nám trvala cca 12 hodin.

Neděle 16.7.2017 – Noc v našem tříhvězdičkovém hotelu byla klidná. Máme tu v ceně snídaně, a tak jsme se na ni vydaly. Měly jsme na výběr od sladkých croissantů až po vařená vajíčka a šunku. Po jídle jsme se vydaly hledat nějakou pláž u jezera. Kilometr od našeho hotelu jsme ji našly. Byla to kamínková pláž. Ani tam nebylo moc lidí, byl tam i stín. Voda byla krásně čistá a průsvitná. Dokonce byla nad očekávání teplá (jezero jsme navštívily i minulý rok v květnu, a to byla pěkně ledová).

Odpoledne jsme se šly najíst do bistra u břehu, kde jsem si dala zeleninový salát s kuřecím masem. Byl vynikající, ale dali mi porci jak pro slona. Celkově v Itálii dávají velké porce všeho, takže na jídlo jsme musely chodit vážně vyhladovělé, abychom to vůbec snědly. Po svačině jsme ještě byly na pláži. K večeři jsem si dala penne s pálivou rajčatovou omáčkou. Bylo to vážně moc dobré. K tomu jsem poprvé ochutnala aperol spritz a číšník nám na účet podniku přinesl limoncello.

Pondělí 17.7.2017
– Ráno jsem se překonala – vstala jsem v 7 a šla jsem si zaběhat podél jezera. I takhle ráno už bylo sluníčko dost nahoře a pěkně pálilo. K obědu jsme zašly opět do restaurace kousek od hotelu, kde jsem si opět dala penne s rajčatovou omáčkou. Potom jsem si myslela, že mám ještě v žaludku místa dost, a tak jsem si objednala ovocný pohár se zmrzlinou. Opět porce pro obra, takže už jsem byla plná k prasknutí. Na pláži dnes nebylo tolik lidí, protože je pracovní den. Ve vodě jsem se krásně zchladila.Je tam nádherný výhled na hory a okolní městečka. Celkově si připadáte jako u moře, akorát nejste celí slaní po vylezení z vody.

Večer jsme jely do města Sirmione, které leží na výběžku do jezera. Přijely jsme právě včas na krásný západ slunce. Před historickým centrem města musíte nechat auto, kterých tam už bylo požehnaně. Najít místo k parkování nebylo vůbec lehké. Ale podařilo se a my se vydaly přes most do centra. Hned u hradeb je hrad obklopený vodou a všude je plno obchůdků a restaurací. Posadily jsme se do jedné z nich (Bounty) a objednaly si. Já si dala pizzu Cinque formaggi (5 sýrů), která byla chuťově výborná, ale opět jsem neměla šanci ji sníst celou. Sirmione je opravdu romantické místo. Cestou zpátky na hotel jsme byly uchvácené osvětlenými městy u jezera. Opravdu nádhera. Přijely jsme až v 1 v noci a usnuly jako špalek.